Αθλητικα

winamp wmp real qt

Εκκίνηση από το Ναύπλιο για το ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος

Εκκίνηση του 2ου Σκέλους του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος δόθηκε το πρωί του Σαββάτου στο Ναύπλιο. για την κατηγορία Sporting στις 8:00 π.μ. και για την κατηγορία Regularity στις 9:00 π.μ. η οποία αποτελείται από 316,58 απαιτητικά χιλιόμετρα στην Κεντρική Πελοπόννησο. 

 

 

Με την άνετη επικράτηση των «Pedro» - Emanuele Baldaccini (Lancia Delta Integrale 16V, 1990) ολοκληρώθηκε χθες Παρασκευή το 1ο Σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος. Το πλήρωμα από την Ιταλία, ήταν ταχύτερο και στις 5 χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές της ημέρας, εκμεταλλευόμενο την πρόσφυση της Lancia, αλλά κα την εμπειρία στον ελληνικό αγώνα στον οποίο έχει διακριθεί αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια.

 

Στην 2η θέση της κατάταξης συναντάμε το πρώτο ελληνικό πλήρωμα, τους Παναγιώτη Παραδείση-Παναγιώτη Ποιμενίδη (Ford Escort RS 2000, 1973), οι οποίοι οδήγησαν εξαιρετικά, δεν είχαν προβλήματα, όμως σίγουρα δεν μπορούσαν να διεκδικήσουν κάτι παραπάνω, αφού το πισωκίνητο Escort, ειδικά στο χώμα, δεν μπορεί να συναγωνιστεί στα ίσια την 4κίνητη Lancia.

 

Την πρώτη τριάδα της κατάταξης ολοκληρώνουν οι Σπύρος Πετρίδης - Αποστόλης Πάλλας που οδήγησαν εξαιρετικά τη λευκή Toyota Corolla AE86 του 1984, γράφοντας μάλιστα έναν εξαιρετικό χρόνο στην τελευταία ΕΔ της ημέρας (Κλένια).

 

Θυμίζουμε πως στο σημερινό 2ο Σκέλος το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος αλλάζει μορφή, αφού από το χώμα περνάμε στην άσφαλτο. Η αναχώρηση από το Ναύπλιο για την αυριανή ημέρα (Σάββατο 28 Μαΐου) είναι στις 8:00, η πρώτη ΕΔ ξεκινά στις 8:43, ενώ το πραγματικά επίπονο σκέλος των 140 αγωνιστικών χιλιομέτρων θα ολοκληρωθεί τα ξημερώματα της Κυριακής μετά από δύο νυκτερινές ΕΔ.Στην 4η θέση της κατάταξης, μετά από εξαιρετική εμφάνιση, ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα οι Γιάννης Πάλμος – Φωτεινή Ψαρράκου με Peugeot 205 GTi του 1984 ένα αυτοκίνητο που δεν διακρίνεται για την αποτελεσματικότητά του στο χώμα, εμπρός από τους Γιώργο Χωριανόπουλο –Τάκη Φωτεινόπουλο (AUDI 80GT, 1975) και Georg Reitsperger – Βασίλη Χαρίτο (VW Golf GTI 16V, 1990) που συμπληρώνουν την εξάδα.

 

Στους άτυχους της ημέρας οι πάντα θεματικοί Γιώργος Κασσιδόπουλος – Βαγγέλης Παναρίτης (Toyota Starlet KP60, 1979) που εγκατέλειψαν από μηχανικό πρόβλημα, στην 4η ΕΔ, ενώ έως τότε διατηρούσαν την 4η θέση της Γενικής κατάταξης.

 

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ.

Σχόλια

Το Arcadia938.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης υβριστικών, συκοφαντικών, ρατσιστικών σχολίων και διαφημίσεων, καθώς αντιβαίνουν στις διατάξεις την κείμενης νομοθεσίας. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά προσωπικές απόψεις αναγνωστών.