Πολιτικη

Παπαηλιού: Η συνεργασία προϋπόθεση για να επιτευχθεί η αποστολή του σχολείου

Στους αγιασμούς του 2ου νηπιαγωγείου, 11ου Δημοτικού και ειδικού νηπιαγωγείου και του 1ου Γυμνασίου-Λυκείου Τρίπολης βρέθηκε σήμερα ο βουλευτής Αρκαδίας του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο βουλευτής Αρκαδίας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Η. Παπαηλιού κατά τον αγιασμό στο 2ο νηπιαγωγείο, στο 11ο Δημοτικό, στο ειδικό νηπιαγωγείο, στο ειδικό δημοτικό σχολείο και στα 1ο Γυμνάσιο και Λύκειο, μεταξύ των άλλων, είπε τα εξής: 

Καλή σχολική χρονιά !

Η ευχή αυτή συμπληρώνεται με την ευχή  για «καλή προόδο». Αυτή, επαναλαμβανόμενη κάθε χρόνο με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, φαίνεται μονότονη, κοινότοπη και χωρίς ουσία. Όμως δεν είναι. 

Η πρόοδος δεν αφορά μόνον το πεδίο της μάθησης και της απόκτησης γνώσεων αλλά και αυτό της κοινωνικοποίησης, της διαμόρφωσης ανθρώπων με ελεύθερη προσωπικότητα, κριτικό πνεύμα και κοινωνικά υπεύθυνο χαρακτήρα βάσει των αρχών της δημοκρατίας, της ενεργού συμμετοχής, της συλλογικότητας  και της αλληλεγγύης, οπότε και αποκτά ουσιαστικό περιεχόμενο.

Για τα «πρωτάκια» με τη νέα σχολική χρονιά ανοίγει ένας νέος κύκλος στη ζωή τους, για τους υπόλοιπους μαθητές συνεχίζεται, ώστε να αποκτήσουν εφόδια και να γίνουν ενεργοί, καλοί και χρήσιμοι πολίτες για τον τόπο, την πατρίδα, την κοινωνία αλλά και τους ίδιους.

Καλή δύναμη στους εκπαιδευτικούς, που με την ποιότητα του έργου τους στηρίζουν τους μαθητές με περίσσευμα ψυχής. Όπως επίσης και στους γονείς που στηρίζουν τα παιδιά τους με τον καθημερινό αγώνα ζωής που δίδουν.

Και βέβαια η πολιτεία πρέπει να κάνει το καθήκον της, να δημιουργήσει τους όρους,  υλικούς και ηθικούς, ώστε η πρόοδος να καταστεί δυνατή.

Η συνεργασία όλων, της πολιτείας, των εκπαιδευτικών, των γονέων και των ίδιων των μαθητών αποτελεί προϋπόθεση για να επιτευχθεί η αποστολή του σχολείου. 

Σχόλια

Το Arcadia938.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης υβριστικών, συκοφαντικών, ρατσιστικών σχολίων και διαφημίσεων, καθώς αντιβαίνουν στις διατάξεις την κείμενης νομοθεσίας. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά προσωπικές απόψεις αναγνωστών.