Στηλες - BODY & MIND

winamp wmp real qt

Ακτινιδιο κατα της αϋπνιας

Η κατανάλωση δυο ακτινίδιων μια ώρα πριν πέσουμε στο κρεβάτι για ύπνο θα μπορούσε να βοηθήσει στην ευκολότερη έλευση του Μορφέα και στον καλύτερης ποιότητας ύπνο υποστηρίζουν οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Ταιβάν.

Τα "εξυπνα" σνακ

Είναι απαραίτητο κομμάτι της καθημερινής μας διατροφής. Περιορίζουν τη λιγούρα, μας "κρατάνε" ανάμεσα στα γεύματα, ικανοποιούν το αίσθημα της πείνας.

Λιγοτερο στρες για τους γυμνασμενους

Σύμφωνα με νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Βασιλείας στην Ελβετία, στην οποία συμμετείχαν και Σουηδοί επιστήμονες, όσοι ασκούνται συστηματικά διαχειρίζονται καλύτερα τις στρεσογόνες καταστάσεις στον εργασιακό χώρο.

Οι 10 λιποδιαλυτικοι διατροφικοι συνδυασμοι για γρηγορη απωλεια βαρους

Συνδυασμοί τροφίμων με προστιθέμενη αξία στο ρυθμό των καύσεων, στον έλεγχο της πείνας, στην ενίσχυση του μυϊκού ιστού, στη μείωση του σωματικού λίπους. Καλό είναι πριν αρχίσετε μια δίαιτα να συμβουλευτείτε ένα ειδικό διατροφολόγο.

Αποτοξινωση απο τις λιχουδιες των γιορτων

Μία διατροφή αποτοξίνωσης είναι σχεδιασμένη ώστε να διεγείρει το σώμα σου να καθαρίσει από τυχόν απόβλητα που έχουν συσσωρευτεί στον οργανισμό σου. 

Ξυπνηστε φρεσκοι και καλοκεφοι!

Το λεμόνι αποτελεί ένα αγαπημένο εσπεριδοειδές με  πολλαπλά οφέλη για τον ανθρώπινο οργανισμό. Πρόκειται για τροφή με μεγάλη αλκαλική επίδραση, με άφθονη βιταμίνη C, που βοηθά στην τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος και την αντιμετώπιση της δυσπεψίας.

10 μυθοι για τον μεταβολισμο

Στο διαδίκτυο πληκτρολογώντας τη λέξη μεταβολισμός μπορεί κανείς να βρει πολλές πληροφορίες στο πώς να επιταχύνει την ικανότητα καύσης του σωματικού λίπους. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί μύθοι για τον μεταβολισμό. Ποια είναι όμως η αλήθεια; 

Να γιατι δεν πρεπει να δουλευουμε πριν απο τις 10

Το σώμα και το μυαλό μας δε συγχρονίζονται με τα ωράρια που επιτάσσει η κοινωνία, είτε πρόκειται για τη δουλειά είτε για το σχολείοΤο εργασιακό ωράριο θα έπρεπε να ξεκινάει το νωρίτερο στις 10 π.μ., ώστε να αποφεύγεται το "βασανιστήριο" της έλλειψης ύπνου.