Διαφορα

Προσβλητικές διαφημίσεις του 20ού αιώνα (pics)

"Όσο πιο σκληρά δουλεύει μια γυναίκα, τόσο πιο χαριτωμένη δείχνει" (εικόνα επάνω)

 

Κι όμως, το παραπάνω σεξιστικό σχόλιο, ήταν το σλόγκαν σε διαφήμιση της εταιρείας Kellogg's, πριν από μισό αιώνα περίπου!

 

Θα δείτε εδώ κι άλλες διαφημίσεις με σεξιστικό, ρατσιστικό ή ψευτοεπιστημονικό περιεχόμενο, που, στη σημερινή εποχή, δεν θα επιτρεπόταν να δημοσιευτούν. 

 

Μπορεί να φαντάζουν σήμερα κωμικοτραγικές, αλλά πριν από κάποια χρόνια, αποτελούσαν μέσα προσέλκυσης καταναλωτών που, προφανώς, κρίθηκε πως θα έλκονταν από τέτοιου είδους μηνύματα...

 

 

Διαφήμιση για μάρκα σαπουνιού, που αναφέρει, μεταξύ άλλων,"Το βάρος που σηκώνει ο λευκός άνθρωπος είναι να διδάξει τις αρετές της καθαρότητας και να διαφωτίσει τις σκοτεινές πλευρές του πλανήτη με τον πολιτισμό"...Μάλλον, η αγαπημένη vintage εικόνα του Donald Trump...

 

 

Aναψυκτικό εξηγεί γιατί έχει τους νεαρότερους πελάτες....

 

 

Εδώ αναφέρεται, "Αν δεν στο δίνει, πάρτο μόνος σου"...Και ο νοών, νοείτω...

 

 

"Οι περισσότεροι άνδρες ρωτούν: Είναι όμορφη; Και όχι, Είναι έξυπνη;" Η διαφήμιση δεν μας λέει τι γίνεται με όσους ρωτούν και τα δύο...Η "χαρά" του ανδρικού σωβινισμού, σε πόστερ...

 

 

Εδώ, η γυναίκα του λευκού αφέντη δέχεται δώρο από σκλάβους, που προφανώς θα προτιμούσαν να της πετάξουν το ζελέ στα μούτρα, αλλά.......

 

 

 

Κλασσική πρακτική εξαπάτησης, δια μέσου δήθεν έρευνας που στη συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποιεί τις καπνιστικές συνήθειες των γιατρών στις ΗΠΑ, κατά τη δεκαετία του '40. Η πρακτική αυτή, περισσότερο πολιτικώς ορθή, επιβιώνει ακόμα.....

 

 

Αν μη τι άλλο, οι δυτικές κοινωνίες εξελίχθηκαν, όπως και η διαφήμιση. Ωστόσο, σκεφθείτε πως θα φαντάζουν οι σημερινές διαφημίσεις στους ανθρώπους που θα γεννηθούν μετά από τριάντα χρόνια....

 

πηγή: businessinsider.com, πρωτότυπο άρθρο της Kim Bhasin, σχολιασμός-επιμέλεια Γ. Ηλιόπουλος 

Σχόλια

Το Arcadia938.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης υβριστικών, συκοφαντικών, ρατσιστικών σχολίων και διαφημίσεων, καθώς αντιβαίνουν στις διατάξεις την κείμενης νομοθεσίας. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά προσωπικές απόψεις αναγνωστών.