Διαφορα

Καραντίνα: Τρόφιμα, χαρτιά και αλκοόλ

Αυτά είναι τα είδη που βάζουν οι περισσότεροι καταναλωτές στο καλάθι τους, στη διάρκεια της πολύμηνης καραντίνας.

Η αύξηση του άγχους, του φόβου και της μοναξιάς οδήγησαν αρκετό κόσμο στην υπερκατανάλωση αλκοόλ. Παρότι τα εστιατόρια και τα μπαρ παραμένουν κλειστά και οι εταιρείες διανομής έχουν δει δραματική μείωση στις πωλήσεις τους, δεν συμβαίνει το ίδιο με τα σούπερ μάρκετ.

«Η αύξηση της πώλησης προϊόντων αλκοόλης ήταν της τάξης του 85% σε σχέση με το 2019», λέει στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γεράσιμος Παπαναστασάτος, υπεύθυνος του Τομέα Έρευνας του ΚΕΘΕΑ που αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο υπηρεσιών απεξάρτησης και κοινωνικής επανένταξης στην Ελλάδα.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ.

 

Σχόλια

Το Arcadia938.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης υβριστικών, συκοφαντικών, ρατσιστικών σχολίων και διαφημίσεων, καθώς αντιβαίνουν στις διατάξεις την κείμενης νομοθεσίας. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά προσωπικές απόψεις αναγνωστών.