Διαφορα

Σε παγκόσμια διαδικτυακή ψηφοφορία το σποτ "Peloponnese-Greece beyond the obvious"

Φωτογραφία: ppel.gov.gr

Μαζί με ακόμη 48, απ' όλο τον κόσμο, διεκδικεί τον άτυπο τίτλο του κορυφαίου...

Τον τίτλο του καλύτερου τουριστικού βίντεο στον κόσμο, μεταξύ άλλων 48, διεκδικεί το διαφημιστικό σποτ της Περιφέρειας Πελοποννήσου “Peloponnese – Greece beyond the obvious” σε παγκόσμια διαδικτυακή ψηφοφορία που ήδη εξελίσσεται και θα ολοκληρωθεί στις 20 Οκτωβρίου.

Οπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου της Περιφέρειας, το εν λόγω σποτ, παραγωγής IndigoView Productions, που ήδη έχει αποσπάσει διεθνείς διακρίσεις, χρυσό βραβείο στο New York Festivals, ασημένιο βραβείο στο International Tourism Film Festival Africa – ITFFA και 2η θέση στις παραγωγές για την προώθηση Περιφερειών στο Silafest.

Η ψηφοφορία διεξάγεται στο πλαίσιο του The CIFFT “People’s Choice” Award 2022 για το καλύτερο τουριστικό video στον κόσμο.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ για να λάβετε μέρος στην ψηφοφορία

Σχόλια

Το Arcadia938.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης υβριστικών, συκοφαντικών, ρατσιστικών σχολίων και διαφημίσεων, καθώς αντιβαίνουν στις διατάξεις την κείμενης νομοθεσίας. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά προσωπικές απόψεις αναγνωστών.