Διαφορα

Λαμία-Πάτρα σε 90 λεπτά!

Φωτογραφία: Δελτίο Τύπου

Ξεκίνησε η κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου της Κεντρικής Ελλάδας.

Ξεκίνησαν τα έργα για την κατασκευή του οδικού άξονα Μπράλος-Άμφισσα, τον οποίο μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα επισκεφτεί ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών μαζί με τον πρωθυπουργό της χώρας, Κυριάκο Μητσοτάκη, όπως δήλωσε ο Χρήστος Σταϊκούρας μιλώντας στο ΣΚΑΙ, το Σάββατο 18 Νοεμβρίου.

Η σύμβαση υπεγράφη στα μέσα του περασμένου Φλεβάρη μεταξύ της τότε ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της αναδόχου ΑΒΑΞ και η διάρκεια των εργασιών έχει οριστεί σε 54 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Η οριστικοποίηση της χρηματοδότησης έγινε στο τέλος Σεπτεμβρίου 2023, με την ένταξή του στο Πρόγραμμα «Μεταφορές» 2021-2027».

Το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα αποτελεί ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και αφορά σε νέο αυτοκινητόδρομο μήκους 25 χλμ. που χωρίζεται στα εξής υποτμήματα:

-1ο Υποτμήμα: Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)

-2ο Υποτμήμα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαμβάνεται) – Άμφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700)

Το ενδιάμεσο τμήμα του άξονα (Χ.Θ. 7+300 – Χ.Θ. 9+300) αντιστοιχεί στην παράκαμψη Γραβιάς, το οποίο έχει κατασκευαστεί και δεν αποτελεί αντικείμενο της σύμβασης.

O διαγώνιος οδικός άξονας Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, θα ενώσει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη με τον Ε65, την Ιόνια Οδό, τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και κατ` επέκταση την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος), βγάζοντας από την απομόνωση πολλές περιοχές της Φθιώτιδας, της Φωκίδας και της Αιτωλοακαρνανίας.

Με την ολοκλήρωση του διαγώνιου οδικού άξονα η απόσταση των 185 χλμ. μεταξύ Λαμίας και Πάτρας που διανύεται σε περισσότερες από 3 ώρες θα μειωθεί στα 160 χλμ. και ο χρόνος ταξιδιού θα «πέσει» στη 1,5 ώρα.

Σχόλια

Το Arcadia938.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης υβριστικών, συκοφαντικών, ρατσιστικών σχολίων και διαφημίσεων, καθώς αντιβαίνουν στις διατάξεις την κείμενης νομοθεσίας. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά προσωπικές απόψεις αναγνωστών.