Πολιτικη

Καραμανλής: Τι συνέβη τη μοιραία βραδιά στα Τέμπη

Φωτογραφία: Αρχείου

Ειδική αναφορά στη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη έκανε ο πρώην υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, στην πρώτη δημόσια τοποθέτησή του μετά το δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου.

Όπως τόνισε ο Κώστας Καραμανλής "αναλήθώς"  προβάλλεται ότι το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου "δεν υπήρχαν δικλίδες ασφαλείας".

"Δυστυχώς αποδείχθηκαν ανεπαρκείς και γι' αυτό ενισχύονται" σημείωσε, οι δικλίδες ασφαλείας υπήρχαν και ήταν πέντε τις οποίες και απαρίθμησε:

Δικλίδα ασφαλείας ήταν το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης που υπήρχε και έπρεπε να χρησιμοποιηθεί. Όμως δεν χρησιμοποιήθηκε.

Δικλίδα ασφαλείας ήταν ο δεύτερος σταθμάρχης και ο τρίτος σταθμάρχης που έπρεπε να είναι στη θέση τους. Όμως δεν ήταν.

Δικλίδα ασφαλείας ήταν ο γενικός κανονισμός κινήσεως του ΟΣΕ που αγνοήθηκε.

Δικλίδα ασφαλείας ήταν τα πρωτόκολλα για το πώς ακριβώς έπρεπε να γίνουν οι αναγγελίες για το δρομολόγιο. Όμως δεν ακολουθήθηκαν.

Δικλίδα ασφαλείας ήταν ότι επί 12 λεπτά περίπου, υπήρχε η δυνατότητα να δει κανείς στον πίνακα ότι το τραίνο βρίσκεται σε λανθασμένη πορεία. Δυστυχώς, όμως, αυτοί που έπρεπε, δεν το είδαν.

Ο Κώστας Καραμανλής, ο οποίος στην ομιλία του αναφέρθηκε στο ιστορικό της σύμβασης 717, απάντησε, επίσης, σε "πέντε ψέματα" που ξεχώρισε από τους ισχυρισμούς που προέβαλαν όλο το προηγούμενο διάστημα τα κόμματα της αντιπολίτευσης για το σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, το σύστημα ETCS, τη ραδιοκάλυψη GSMR, τον "πύργο ελέγχου" στην Καρόλου και την παρουσία δύο σταθμαρχών στη Λάρισα.

Περισσότερα ΕΔΩ

Σχόλια

Το Arcadia938.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης υβριστικών, συκοφαντικών, ρατσιστικών σχολίων και διαφημίσεων, καθώς αντιβαίνουν στις διατάξεις την κείμενης νομοθεσίας. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά προσωπικές απόψεις αναγνωστών.