Θλίψη, οργή και πολλά ερωτήματα..
Εν μέσω πένθους, δηλώνουν όλοι, δεν πρέπει να γίνεται αναφορά σ' ευθύνες, σχετικά με το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη
Ενώ οι νεκροί έχουν φθάσει τους 57- σύμφωνα με την ιατροδικαστή Ρουμπίνη Λεοντάρη- και η χώρα, προφανώς, όχι μόνο δεν έχει ξεπεράσει το σοκ αλλά σιγά σιγά συνειδητοποιεί τι πραγματικά συνέβη, εμείς, απλά, θα θέσουμε κάποια ερωτήματα:
- Γιατί καθυστέρησε, επί μακρόν, η έκδοση της προκήρυξης για θέσεις-και- σταθμαρχών στον ΟΣΕ, όπου το ανώτατο όριο ηλικίας ήταν τα 42 έτη για τη συγκεκριμένη θέση;
- Γιατί ο διαγωνισμός έγινε εκτός ΑΣΕΠ και η προκήρυξη, τελικά, "βγήκε" την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς 2022-23;
- Γιατί δεν υπήρχε και δεύτερος υπάλληλος σε βάρδια τη μοιραία νύχτα της Καθαράς Δευτέρας 2023;
- Δεν υφίσταται "ασυμβίβαστο" όταν ο γιός του εισαγγελέα που ανέλαβε τη διερεύνηση της υπόθεσης είναι μετακλητός υπάλληλος του υπό έρευνα Υπουργείου;
- Πως "διαβεβαίωνε" στις 20 Φεβρουαρίου 2023 ο πρώην, πλέον, Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Αχ. Καραμανλής πως "δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών των τρένων";
- Γιατί το Ελληνικό Κράτος δεν φρόντισε, προφανέστατα, ποτέ να ελέγξει αν η εταιρεία που εκμεταλλεύεται το σιδηροδρομικό δίκτυο, εκπληρεί τις συμβατικές της υποχρεώσεις, όπως αυτές απορρέουν από την ιδιωτικοποίηση του 2017;
- Γιατί, ενώ το 1997(!), υπήρχε εν λειτουργία σύστημα τηλεματικής στο δίκτυο, τα πάντα κατέρρευσαν, κυρίως μετά το 2010;
- Με τι ακριβώς ασχολείτο η, διορισμένη από την Κυβέρνηση, διοίκηση του ΟΣΕ τα τελευταία 3,5 χρόνια;
Φυσικά και υπάρχουν διαχρονικές, πολιτικές και άλλες ευθύνες για την απαξίωση του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα, αλλά εάν πάμε, πάλι, σε "θολές γενικότητες", δεν θα βγει, πάλι, τίποτε..
Σχόλια