Πολιτικη

Υποχρεωτική η διαφήμιση του δημοσίου στα Περιφερειακά Μέσα

Σε ποσοστό 30%, επί της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης του δημοσίου, προσδιορίζεται, σύμφωνα με εγκύκλιο του αρμόδιου Υπουργείου, η κατανομή στα Περιφερειακά ΜΜΕ.

 

 

Συγκεκριμένα, στην εγκύκλιο που απεστάλη σε Υπουργεία, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Περιφέρειες, Δήμους και τους εποπτευόμενους απ' αυτούς φορείς, γίνονται οι εξής επισημάνσεις:

 

Στα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής θα πρέπει να περιέχεται υποχρεωτικά η κατανομή τουλάχιστον του 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης κάθε φορέα μεταξύ των Περιφερειακών ΜΜΕ (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση).

 

Σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, θα επιβάλλει στον υπόχρεο φορέα διοικητικό πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.

 

Με αυτό τον τρόπο, το Υπουργείο δηλώνει την πρόθεσή του να εφαρμοστούν οι προβλεπόμενες διατάξεις του νόμου 2328/1995, που, όπως υποστηρίζει η ηγεσία του Υπουργείου, ουδέποτε εφαρμόστηκαν από ΠαΣοΚ και ΝΔ.

 

Σχόλια

Το Arcadia938.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης υβριστικών, συκοφαντικών, ρατσιστικών σχολίων και διαφημίσεων, καθώς αντιβαίνουν στις διατάξεις την κείμενης νομοθεσίας. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά προσωπικές απόψεις αναγνωστών.